♥FOLLOW ME ! :D

Sunday, July 4, 2010

♥ ToyStory 3




Just came back from IOI with Money, Yuki , Fishy , Erzii , Brenda , and Celine came along too. :) We watched ToyStory III. Nice movie weyy ! Quite touching one. Eeee, but very stupid lor made my tear dropped niao, and XXX still thought it is SWEAT ! Mwahahahaha ~ laugh at you blehh. xPP


Had a nice day~
-----------------------------------------------


陳詩莉 -


風要我迅速撤離
它要我離開你
它要我成全你們在一起
重傷的愛情凝不成淚滴 無語


風曾帶我到天際
在那裡遇見你
主宰的你掌握一切魔力
剎那間我從雲端墜落到
無靠無依


風看過愛的叱咤
也見過我的崩塌 好傷
你背叛你的牽掛
我以為我會害怕 我不怕


風要我把你放下
別讓恨變成代價 算了吧
你讓我一夜長大
見識到人性真假
想說的話找不到人說話
風靜靜吹著我的心成流沙


陳詩莉 原來你那麽的帥
這個好高難度哦~
可是很好聽呀!
讚讚讚~ ^^



No comments: