♥FOLLOW ME ! :D

Thursday, December 3, 2009

你坏了我的心情。
现在我的心情糟透了

真的- 糟透了!

我期待什么?
你只会要求我
那我呢?我能做什么?!
我根本不想看到你的那张脸
你不知道那倔强的女人在你背后哭得多凄惨!
你一直以为她很伟大她很顽强
可是你错了!

你已经不是以前的那个你
我们的原谅算是什么?
算是那些狗屁不如死不足惜的废物!
算了。

You knew it ,
you don't need to apologize .
cause you're still the same ,
yet you didn't think that you've done wrong !

You made it worse ,
when you're trying to apologize .
please, I don't wanna listen these shit anymore!
now there's nothing for me to expect .
FAMILY?
No, We've lost your love .

Did you ever think for us?
No, you never !


I'm MAD .


Photobucket

No comments: